19.4.10

postmodern aşık mektup yollarsa

.
.
.

Postmodern aşık mektup yollarsa

inan ben de mesaj atmayacağım sana
ama başım ağrımasa bu kadar
her sabah aklıma ilk sen gelmesen
cayır cayır yanmasa içim
senden kurtulma hayalleri kurarken
sen durmasan muhayyilemde
seni görmeden ölmek istememem olmasa...

ama sen hiç ses vermiyorsun
bu kadar aceleci olmayacağım inan
durabilsem yerimde
susabilsem sessizce
sabırsızlığım olmayacak inan
unutsam seni
unutabilsem
ama sor bakalım kalbime
neredeyim diye?
üstelik doruğa çıktığında sensizlik, düşüncelerim ve baş ağrım
işte şuan ki gibi yazı olup dökülüyor önüne
bir anda
mektup olup uçuyor sana
anlık işte
tutamıyorum kayıyor sana
bir saniyede

bilmiyorum belki diyorum
bir görsem seni
belki daha az ağrır başım
en azından hastalanmam
ya da bilmiyorum
sadece görmek istiyorum
öyle işte...



modern olamadan
postmodern olanlara...



benden söylemesi, dünya ve güya kelimelerini çokca kullanmalı,
ısrar etmemeyi ve yeniliklere yelken açmayı öğrenmeliyiz artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder