1.9.10

vur!



boş kağıda bakıyorsan
ya da zorundaysan
yazmak işte yazmak zorunda olmak
ödev gibi belki,
değil öyle
dağınık kafan ve kelimelerin
se
okuyacak bir şeyin kalmadıysa
ya da bakacak, bakıp okuyacak
görüp bilecek, duyup kaçacak
yoksa
sonu hatırlıyorsan sadece
sonu biliyorsan
karışıyorsan
karış-ma
hem de karmakarışık
son diyordum
ya da ölüm
işte
ölmeye mi geldik?
ölüm mü bize geliyor?
biz?
ben?
ben derken
ben işte
bizden bana kalan
belki
ya da siz
sizden bana kalan
sizlerden
öyleyse vur
ya da vurun
ama bunu, beni
dur, durun
beni ben vurmalı
yım
karışığım
hem de karmakarışık
gece mi karıştırıyor adamı?
yoksa adam mı geceye karışıyor?
son diyordum bi dakka
yani ölüm
belki
de başlangıç
ki öyle
öylese ölmeye
geliyor
geliyorlar
geliyoruz
sen, siz, biz, ben
ben evet ben
herşey sadece
benim için geçerli
benim gelen
ve benim yine
gidemeyen
öyleyse
vur-malıyım
malı?
zorunluluk, ödev
boş bir kağıda bakmak
neden
yazmak zorunda değilsin ki
zorunluluk mu sanki?
ödev mi?
of!
hey ben!
beni vur!
ve geri verme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder