28.10.10

bu şarkı bana kalsın


bu şarkı bana kalsın
aşık oldum çünkü yanar döner süsüne
kadife güller aldım gibi bir şey
bir durum, sonbahar yapraklarının
salınırken fısıldaması gibi

bu kez bu huzur bana kalsın
sonbahar yollarının yanında
aheste serzenişler
ve pembe bir çığlık geçer gibi
yanağımın dudağımla kesiştiği yer

bu melodi bende gizli
sarı nefesler çekmek gibi
döndürürken başımı göğe
eşya geçiyor ensemden
sonbahar günlerinde

usulca yanaşsın ki
kıyıya değiyor
ve bana geldi bu sefer
gerçekten
ellerim yetmiyor yüzümü düzeltmeye

ne de büyülü
cebimde dursun
senin gibi
bu kez onunla haykıracağım
sonbahar baharında

aynada yansıyor mu
bu notalar ve ben
yakışıklı rüyalar buldum
yükseldik sana
ama burada durduk

gözlerimi kapatacağım
sonbahar sislerinde
seni düşünüp anlatmayacağım
aşık oldum çünkü yanar döner süsüne
bu kez bu gülüş bende kalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder