4.10.10

erase and rewind

-hişşşşşş
efendim?
-sus ve dinle
neyi?
-hiçliği
?
-gözlerini kapa
karanlık
-karanlık değil hiçlik
hiçlik mi?
-evet gözlerini dünyaya kapadın ve bu hareketinle birlikte her şey yok oldu
ya ben?
-sen varsın, ama zaman yok, mekan yok. İstediğin heryere gidebilirsin.
heryere, her zamana mı?
-kesinlikle
-sil yaşadıklarını, seni mutluluğa göndermemi ister misin?
neyi anladım biliyor musun?
-?
ben mutsuzken mutluydum. Daha doğrusu mutlu da değildim yani ne mutluydum ne de mutsuz.
-hiçlik bu, ne güzel değil mi?
sen nihilist misin?
-sümme haşa, günahkarım sadece
günahkar mı? Evet bunu anlıyorum. Bana neden yardım etmek istediğini de.
-nedenmiş?
çünkü mutlu olacaksın
-haz konularını açmayalım lütfen şimdi de. Bu kadar felsefe yeterli.
gözlerimi kapatınca tek bir şey görüyorum
-nedir o?
sen
-ben mi?
daha doğrusu varlığın
-?
yani ilk seni silmek istiyorum, senden kurtulmak istiyorum ama varlığının yanımda olduğu hissi bunu engelliyor. Başta seni unutamadığımdan geriye kalanlara sıra gelmiyor.
-benim de gözlerimi kapatmamı ister misin?
gözlerini mi? Sen gözleri ne sanıyorsun? Elinden geliyorsa ruhunu kapat.
-düğmesi olsa kapatırdım ama yok.
bana yalan söyler misin? ya da yalanlar
-olur
şimdi istersem unutmak istediklerimi unutabilir miyim? gitmek istediğim zamana gidebilir miyim? İlla bedenen gitmeme gerek yok, sadece yaşamamış olsam mesala.
-evet istersen gidebilirsin
peki yeniden ben olabilir miyim?
-...
ben olabilir miyim? lütfen söyle
-...
yalan söyleyeceğini söylemiştin
-cinayet işlememi istiyorsun benden
pekala bu soruyu atlıyorum ama en azından aynı nehir ve yıkanmak hikayelerini anlatıp beni basitçe rahatlatabilirdin
-safsata olarak algılayabilirdin
gözlerimi açtığımda orada olacak mısın?
-evet
bu bir yalan mıydı?
-evet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder