22.3.10

Dedim Kız Yaşın Nedir ?

Dedim kız yaşın nedir ?
Dedi başımdır

Dedim kız kalem nedir ?
Dedi kaşımdır

Dedim kız on dört nedir ?
Dedi yaşımdır

Dedim kız sümbül nedir ?
Dedi saçımdır

Dedim kız sar boynuma ?
Dedi olmaz olmaz

Olmaz olmaz olmaz olmaz
Muhabbet olsa olar
Yar nece olmaz olmaz
Ah nece olmaz olmaz

Dedim kız ala nedir ?
Dedi gözümdür

Dedim kız vala nedir ?
Dedi özümdür

Dedim kız gonca nedir ?
Dedi lebimdir

Dedim kız şeker nedir ?
Dedi sözümdür

Dedim kız çare nedir ?
Dedi olmaz olmaz
Olmaz olmaz olmaz olmaz
Muhabbet olsa olar
Yar nece olmaz olmaz
Ah nece olmaz olmaz

Dedim kız uzak nedir ?
Dedi yolumdur

Dedim kız aze nedir ?
Dedi adımdır

Dedim kız baycan nedir ?
Dedi canımdır

Dedim kız kulaç nedir ?
Dedi kolumdur

Dedim kız sar boynuma ?
Dedi olmaz olmaz
Olmaz olmaz olmaz olmaz
Muhabbet olsa olar
Yar nece olmaz olmaz
Ah nece olmaz olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder